miercuri, 28 octombrie 2009

Prolog

M-am gandit de doua ori inainte sa imi fac un blog. Asta pentru ca, in viziunea mea asupra lumii, problemele lumii nu mai intereseaza azi pe nimeni! Fiecare e pentru el, trecem unii pe langa altii dar nu ne vedem, prea ocupati fiind cu... noi. Asa ca, dupa ce m-am uitat putin in jur, chiar trebuia sa spun unele lucruri, m-am hotarat! Iata-ma scriind pe propriul blog. Trebuie sa recunosc ca de abia acum am descoperit internetul, precum si nenumaratele posibilitati pe care le ofera. Asa ca, pentru inceput... salut oportunitatea de a imparti cu cei interesati experientele vietii, in general, dar si oportunitatea de a-mi exprima propriile simtaminte. Asa ca, in speranta ca vreodata, cineva, undeva, va citi ce am scris sau voi scrie, si va intelege cate ceva, dati-mi voie sa spun atat:
TE SALUT LUME!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu