marți, 28 decembrie 2010

ETAPE....

Se incheie anul si o noua etapa din viata mea incepe....Sper sa fie macar la fel cum a fost anul care tocmai se incheie...si nu ma refer la bani ! Ma refer la viata mea in general .Cea mica va merge la gradinita ,cea mare intra intr-o alta scoala , eu intru pe alte fagasuri ale profesiei mele , toti incercam sa ne adaptam din mers la schimbari .La final de an gandurile mi se indreapta spre realizarile si esecurile anului . Am esuat in a fii o mama perfecta ,dar ma impac cu gandul ca macar le-am oferit copiilor mei aproape tot ce au avut nevoie .
Am esuat in a fii o prietena buna-sau asa am inteles eu-dar ma impac cu gandul ca prietenii mei au fost scutiti din partea-mi de necazuri .
Am esuat in a fii un artist extraordinar,dar ma impac cu gandul ca am fost macar la inaltimea asteptarilor mele.. Poate am esuat in multe ,in incercarea de a fii cea mai buna in orice domeniu pe care l-am experimentat.Dar pot trai mai departe pentru ca STIU ca nu se incheie aici totul .Se incheie o etapa ,vin altele . Ideea e  cum reusesti sa te adaptezi si- poate mai presus de orice-cum ALEGI sa iti traiesti mai departe viata .Cu capul sus stiind ca nu esti cel mai bun dar poti fii apreciat si pentru dorinta si zbaterile tale de a nu te lasa dus de val si plafonat , sau cu capul in pamant incercand sa treci neobservat pe principiul ``pune-te bine cu dracu` pana treci puntea``.
Eu voi REUSI sa trec cu bine orice punte nu pentru ca ``ma pun bine cu dracu``, ci pentru ca ce am in cap si in inima nu imi ia nimeni  NICIODATA.
Asa ca va invit pe toti sa ``cititi``in voi si daca mai e ceva de spus nu va lasati calcati in picioare de NIMENI!!!!!!!!!!Dumnezeu ne-a dat la toti - depinde de fiecare sa isi puna in valoare ce are mai bun.........sau NU.
Sa aveti un An Nou mai bun,sa incercati sa va gasiti linistea si DRUMUL!!!!!!
LA MULTI ANI,2011!!!!!!!!!!

2 comentarii:

  1. Cu totii facem bilanturi la final de an. Poate ca tu iti sti cel mai bine si plusurile si minusurile, dar privit din exterior, asa cum as privi eu, pare ca ai exagerat putin. Si asta, fara a ma considera o prietena apropiata, ci, poate doar un om care te cunoaste cat de cat, ca sa-si poata formula parerea in mod public, deschis si sincer. Vazut de la distanta aprecierilor mele, situatia sta cam asa: poate nu esti o mama perfecta, cred ca niciuna nu reusim asta, dar esti o mama pe care si-ar dori-o orice copil. N-ai esuat ca prietena, pentru ca esti unul dintre putinii oameni care pot da un sfat, chiar si asa "caustic" cum o faci tu, dar e dezinteresat si, mai presus de orice, e o solutie si un indemn pe care, cu siguranta l-ai urma chiar tu. Si mai preusu de orice, tu sti sa raspunzi la telefon exact cand cineva are nevoie sa-ti vorbeasca. Iar asta spune multe despre calitatea de -prieten- a unui om. Asa ca, aici ai exagerat!!! DAAAAA? Esti un ARTIST EXTRAORDINAR!!!! Iar asta o spun deschis, cu toate riscurile unei aprecieri publice, avand in vedere ca am promovat aproape 50% din "artistii" acestui judet. Mai mult decat atat, esti un ARTIST complet, modest si constiincios. Ceea ce nu se prea practica... Poate de aceea ti se pare ca ai esuat. Din punctul meu de vedere, ai EXAGERAT si-atat! Iar spre final, chestiunea cu etapa care se incheie, este doar partial adevarata, pentru ca in viata artistica, nu exista etape, ci trepte, care nu se incheie niciodata, ci fac legatura spre altceva, iar in cazul tau, acest "altceva" trebuie sa fie cu o treapta mai sus. Corect? Nimeni nu este perfect, dar viata ne invata sa ne cosmetizam imperfectiunile, atunci cand reusim sa fim constienti de ele. Asta nu inseamna ca suntem mai putin buni, sau ca am ratat startul. Inca o data: esti un OM si un ARTIST de valoare!!! Asta ti-o spun tie si o spun lumii, cu toata sinceritatea si maturitatea profesionala pe care mi-a ingaduit timpul si Dumnezeu sa le acumulez.
    Show must go on!

    RăspundețiȘtergere
  2. pe primul loc in lista familiei mele, la capitolul prieteni se afla "Roxy".
    asa esti trecuta in telefonul meu.
    mama perfecta, sotie perfecta, prieten perfect, artist perfect...........
    multi ne dorim sa ajugem pe anumite culmi, in special in familie, pentru a putea sa fim omniprezenti si omnipotenti pentru cei pe care ii iubim cel mai mult ( copiii nostri, jumatatea noastra, parinti).
    pe traseul strabatut de mine pana acum am inteles ca Dumnezeu aranajeaza mereu lucrurile asa cum e cel mai bine pentru toti, iar daca noi nu am reusit sa fim acolo unde am dorit sau asa cum am dorit, asta e pentru ca El, Dumnezeu a considerat ca asa a fost cel mai bine pentru toti cei implicati.
    bilanturile de la sfarsit de an si in general bilanturile au o valoare de nestemata tocmai pentru ca ne arata unde suntem cu adevarat si ne motiveaza sa mergem mai departe spre mai bine, pana vom ajunge la capatul drumului.
    iti doresc mult succes in restul calatoriei multumindu-ti ca ma consideri prietenul tau.

    RăspundețiȘtergere