duminică, 13 mai 2012

Gânduri către Edera

``Gânduri către Edera``  este numele celui mai  recent spectacol în care am avut bucuria să joc . Regizorii Mihai Vântu și Daniel Ionescu au avut încredere în capacitățile mele creative și iata-mă! Nu vă spun prea multe despre acest spectacol pentru că vreau să cred că îl veți vedea! Vreau să le mulțumesc celor 2 mai sus menționați și nu numai -vreau să le mulțumesc si partenerilor mei de scenă  din acest proiect Cristina Iușan și Sergiu Marocico -  oameni care și-au deschis inimile în fața mea și m-au acceptat ( cu toate ciudățeniile mele ) în viața, casa,și sper că și în rândul prietenilor de suflet.Așadar MULȚUMESC lor și mulțumesc celor care au fost alături de noi în seara premierei și ne-au dat putere pt a continua.Vă aștept la teatru...........întotdeauna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu