vineri, 18 martie 2011

IN LOC DE FINAL........

''Dacă pentru o clipă Dumnezeu ar uita că sunt o marionetă de cârpă și mi-ar dărui o bucățică de viață ,probabil că nu aș spune tot ceea ce gândesc însă în mod categoric aș gândi tot ceea ce zic.Aș da valoare lucrurilor ,dar nu pentru ce valorează,ci pentru ce semnifică.Aș dormi mai puțin dar aș visa mai mult,înțelegând că pentru fiecare minut în care închidem ochii pierdem 60 de secunde de lumină. Aș merge când ceilalți se opresc,m-aș trezi când ceilalți dorm.....
Dacă Dumnezeu mi-ar face cadou o bucaţică de viaţă m-aş îmbraca
foarte modest ,m-aș întinde la soare și aș lăsa la vedere nu numai corpul cât mai ales sufletul meu....Aș uda cu lacrimile mele trandafirii.....Dumnezeul meu,dacă aș avea o bucățică de viață....N-aș lăsa să treacă nici o zi fără să le spun oamenilor pe care îi iubesc ,că îi iubesc. Oamenilor le-aș demonstra cât se înșeală crezând că nu se mai îndrăgostesc când îmbătrânesc ,neştiind că îmbătrânesc când nu se mai îndrăgostesc!Unui copil i-aş da aripi,dar l-aş lăsa să înveţe să zboare
singur.
Pe bătrâni i-aş învaţa că moartea nu vine cu bătrâneţea ci cu uitarea......
Am învăţat că un om are dreptul să se uite în jos la altul doar atunci când ar trebui să îl ajute să se ridice....'' [Gabriel Garcia Marquez]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu