joi, 21 aprilie 2011

Replică la imortalitate

În secunda în care am realizat ce sunt m-am speriat.Sunt OM.Deci ,sunt muritoare,sufăr,simt,mă bucur,plâng ,râd,iubesc ,urăsc,etc...şi toate astea într-o viaţă.Am realizat că am trecut de tinereţe ,am ajuns la maturitate înainte de a apuca să TRĂIESC.Dar cine spune că nu poţi TRĂI la orice vârstă?Da,nu mai am 20 de ani,am ``îmbătrânit`` cum imi tot spune un personaj cu care mă întâlnesc aproape zilnic,``nu mai sunt tânără ``pt că nu mai am 18 ani.E adevarat,dar la fel de adevarat e că acelaşi personaj are de 2 ori vârsta mea,şi nu numai că nu realizează ce de rahat e să spui unei femei că `` a îmbătrânit``,dar ce e mai grav e că nu realizează că tocmai el e matusalemic,nu prin vârstă neapărat ci prin conceptii.Nu am 18 ani,am 35 dar nu am murit!!!Incă!!!Artist,slujbaş cultural,sau ce mama naibii mai cred unii că sunt eu,trăieşte şi dincolo de viaţa fizică ,prin creaţia sa,prin opera sa,prin munca sa.Nu am scris vreo capodoperă,nu am jucat Romeo şi Julieta,ci doar Burtiplici,Doamna Peachum,doamna Măcris,Nuţi,Motănel,Bufniţa,Mousie,Linke Linzălot,hoţ,barman,Pietro Paturinni,dar cel mai important rol pe care l-am ``jucat`` şi sper să îl mai pot ``juca`` ani buni e tocmai rolul Roxana Olşanschi.Sunt bătrână????Poate am riduri,dar sufletul meu nu îmbătrâneşte când vor duşmanii ci ,după cum zicea şi Marquez ,atunci când nu mai iubeşte.Eu iubesc,deci încă sunt tânără,nu?
La vreme de taină,în Săptămâna Patimilor,ştiu că nu sunt vreun sfânt,discipol sau învăţător.Sunt doar un Om.Azi .Poate maine sunt doar ţărână.Dar azi ,când încă pot vreau să îi mulţumesc lui Dumnezeu că mi-a dat mintea şi sufletul pe care mi le-a dat.Sunt perfecte pt mine.Mama ....e cu mine azi.Şi maine poate ...Când voi înceta a fii Om sper să devin doar ţărână.Nu sunt decât muritoare.Şi voi la fel,ştiţi asta, nu? MAybe this time....vorba cântecului.Dacă ar fii să mă mai nasc o dată tot Om aş vrea să fiu,nu zeu.Să plâng,să râd,să cânt,să mă bucur,să iubesc,să sufăr...SĂ SIMT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu