miercuri, 20 iulie 2011

Cum să slăbim.....

De când mă știu am fost „plinuță„...Nu am avut întotdeauna atâtea kg ca acum (!) dar nu țin minte să fii avut mai puțin de 70 kg -în viața de adult,logic!,nu când eram mică.Ce țin minte din copilărie este că eu -copilul-eram asaltată de rude care mă hrăneau „pt că nu aveam tată„! Să ne înțelegem ,nu am venit pe lume din neant....tatăl meu există,știu cine este,a fost căsătorit cu mama ,etc...dar nu a fost alături de mine decât primele 7 luni din viața mea....de aici povestea cu „nu am tată„„!Deci rudele mele ,care mai de care ,mă hrăneau ca și cum mâncarea ar fii putut suplini lipsa dragostei.....mă rog ,așa au crezut ele că e bine.La un moment dat m-am trezit că aveam 90 kg la 16 ani!!!! ”pt că nu aveam tată” și pentru că eram săraci.Pe bune eram săraci,nu mâncam prea des și altceva în afară de fasole sau cartofi asezonați cu ...pâine -că te saturi-.Așa .și mama s-a uitat la mine și a început să mă transforme în cobai .Cobai care să încerce toate curele de slăbire aflate de la țața Floarea sau nenea Gicu ,sau din ziar,tv sau din gură în gură ( a se citi oral!)Au trecut ani de cure,de plănsete,de sfinți coborâți din cer ( de mine),de sentimente de vină ,de râsete ale altor adolescenți sau de neputință ( a mamei!).Până la urmă mama m-a trimis la aerobic.... Și pot să vă spun cu mâna pe inimă că mi-a plăcut f tare acolo-mă rupea în 2 Lili (antrenoarea),mă storcea de apă (și de putere sauna) după care mă lua la „frământat„ maseurul!Frateeeeeee,am slăbit 27 kg în 6 luni!!!!!! Ce fericire!Extaz de-a dreptul....Am terminat școala m-am angajat  ,m-am măritat,am făcut copii-mă rog, ca fiecare-și într-o zi m-am uitat iar în oglindă....Iar eram (sunt!)grasă.Unii  imi reproșează că nu dau 2 bani pe „aspectul meu„alții -mai puțini diplomați-renunță definitiv la amiciția cu mine că „nu dau bine„,iar eu mă uit în oglindă și iacătă-mă.......din nou la aerobic,la taeboo, la zumba și la alte nebunii .Nu în căutarea celor care nu au știut să „vadă„ dincolo de colăceii mei,ci în căutarea respectului de sine.Respect pe care recunosc că l=am lăsat pe undeva pe drum......doar există haine largi sau negre....Iar celor care nu m-au văzut pe MINE  în muntele de femeie care sunt nu imi rămâne decât să le dau DELETE din capul sau viața mea.
Apropo,am început să slăbesc...pt că așa vreau eu,pt mine ,nu pentru „imagine„!Consider că imaginea ține în primul rând de calitatea de Om și mai apoi de kg,haine,pantofi ,apariții tv,etc.Cînd începe stagiunea vom relua „Burtiplici și Tontonici„,Chiar dacă Burtiplici va fii mai slăbuț cu „cîteva kg„!!! Nu cred că vreun copil din sală va vedea vreo schimbare..pentru că eu ARTISTUL nu am kg în plus,părul roșu sau 171cm înălțime.Eu sunt cea care bucură copiii,cea care cântă și râde cu ei și nimic altceva nu contează.
Cum să slăbim????Habar nu am ....fiecare funcționează altfel dar știu sigur că există 1 singură pilulă magică...
PILULA DE IUBIRE.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu