luni, 11 iulie 2011

Muzica nunții tale-cea mai bună !!!!!Soliști și trupe pentru nunți din județul Hunedoara

Datorită solicitărilor primite de a posta demo-uri pt cei interesați de serviciile  mele voi face acest lucru aici ,sfecificând că materialele  video de mai jos mi-au fost puse la dispoziție de d-na Valentina Melcea-Mureșan,au fost realizate și cu participarea lui Florin Mureșan și avem  acordul mirilor la a căror nuntă s-au filmat pt a le putea face publice.                                                                                                            
Doresc să fac câteva precizări: în cazul în care imaginile de mai jos  vă vor  convinge și doriți să particip la
evenimentul dumneavoastră există posibilitatea  de a alege între mai multe tipuri de servicii muzicale.                                                                                           
1.Roxana Olșanschi -varianta solo (pe toata durata evenimentului sau pe programe a 45 min fiecare)      
2 .Roxana Olșanschi si un dj cu experiență -Mihai Feier-(pe toata durata evenimentului )                           
3. Roxana Olșanschi +trupa de muzica populara (pe toata durata evenimentului)                                         
Calitate,profesionism,excelență pot fii puse la dispoziția dumneavoastră cu un singur telefon!
                                           

Calitate,profesionism,excelență !

3 comentarii:

  1. Intamplator am dat de acest blog, am vazut profilul pe site-ul muzicantilor.
    O voce buna, se aude ca e lucrata(pronuntie f. clara).Totusi, prea mult belcanto pentru muzica usoara.Repertoriu afisat cuprinde melodii majoritar lente, cantate parca cu o obsedanta grija fata de partitura.Emisia, permanent de tip clasic, devine uneori jenanta, deoarece nu se "lipeste" stilului fiecarei piese.Cautarea si gasirea unui stil propriu de interpretare este o cerinta obligatorie oricarui solist/a profesionist/a (asa cum ai pretentia ca esti).Nu te simti confortabil cand canti cu negative.Icearca sa-ti formezi o trupa de acompaniament(stiu ca e f. greu).Schimba-ti tinuta(hainele) de scena.In videoclipul "Muzica..."(unde trupa nu te ajuta de loc - mai bine cantai cu negativ !!) parca esti la opera.Daca tot zici ca ai facut aerobic, n-ar fi rau sa adaptezi cateva miscari la cerintele scenice ale fiecarei piese.
    Daca am fost prea dur, scuza-ma !!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pt aprecieri la fel cum va multumesc pt observatii.Un singur amendament am-repertoriul afisat (link-urile catre pozitivele postate pe youtube sau trilulilu) nu este Tot repertoriul meu.Mi s-a parut firesc ca fiind un blog personal sa afisez piesele mele `` de suflet``,nu ``ce se cere``.Repertoriul meu in totalitate cuprinde aproximativ 200 melodii-va asigur, nu toate lente!-iar la evenimente experienta mea de scena-indiferent daca dv considerati sau nu acest lucru ca existent-imi dicteaza exact ce trebuie cantat si cum astfel incat Nimeni nu a fost vreodata nemultumit de prestatia mea.Si va multumesc ca ati citit cate ceva din postarile mele de blog,chiar daca v-au placut sau nu.Criticile nu imi displac,dimpotriva ,consider ca sunt constructive.Va astept si altadata cu interes comentariile si eventualele observatii.Roxana

    RăspundețiȘtergere
  3. Credeam ca nu vei aproba comentariul meu.Pe alte site-uri comentariile mele au fost sterse, pentru ca nu-i prea laudam.Acceptarea criticii-evident, a acelei critici justificate, cu sens- este un semn de maturitate.Ai postat pe blog acele piese "de suflet", dar ar fi interesant sa postezi si cateva,(una sau doua),dintre cele "far' de suflet", pentru ca...deh, la evenimente "e" oameni care mai "cere" si d'alea.In rest, bafta si la cat mai multe cantari!

    RăspundețiȘtergere