miercuri, 14 septembrie 2011

Principii...

Cu toții avem principii.Unii le respectă o viață întreagă ,alții le schimbă pe parcurs.Nu despre asta doresc să vorbesc,nu asta vreau să vă împărtășesc.
Doresc să expun câteva principii personale referitoare la profesia mea.Nu de alta ,dar poate doriți să aflați mai multe despre mine în cazul în care mă solicitați dpdv profesional.
Așadar......
1.Sunt un om foarte serios.
2.Nu sunt o persoana „fițoasă„
3.Dacă vă prezint un „produs „artistic și vă decideți să lucrăm împreună ceea ce vă este prezentat veți primi-repertoriu,timp alocat,calitatea specificată,OAMENII (terțe persoane-ex dj,trupă,solist etc)
4.Niciodată nu fac compromisuri in ceea ce priveste CALITATEA.
5.Ceea ce se negociază și se stabilește se respectă-DE AMBELE PĂRȚI IMPLICATE
6.Nu fac orice pentru bani.
7.Nu mă interesează relațiile întămplătoare.
8.Mă plătiți pentru prestație ,nu mă „cumpărați „pe mine .
9.Cânt muzică ușoară ,în cazul în care doriți și un program mai „relaxat„ (tango,vals,etno) acest lucru este realizabil,dar nu cânt manele sau muzică populară.
10.În ceea ce privește onorariul ceea ce se negociază se respectă.Nu cer bani în plus și nu accept „variante„ de genul- „ne vedem peste câteva zile pentru a mă achita față de dumneavoastră.„
11.Orele de prezentare la eveniment și cele precizate pentru încheierea sa se respecta ÎNTOTDEAUNA:
12.Punctualitatea este din punctul meu de vedere o condiție esențială .Apar ÎNTOTDEAUNA la timp.
13.Nu contactez terțe persoane pt evenimente(decât cele pentru care am aprobarea lor să o fac -ex dj).
14.Nu negociez cu terțe persoane pe care la doriți la evenimentul dv-eventual vă ajut să îi contactați și veți negocia personal cu ele.
15.Lucrez și cu oamenii aleși de dumneavoastră(-ex trupă de muzică populară.dj etc)
16.La evenimentul dumneavoastra,dv hotarîți ce doriți dpdv muzical.
Sper că cele de mai sus dau răspunsuri celor interesați.Aceste principii,cum le-am numit eu ,îmi aparțin și nu sunt menite să „sperie„ posibili colaboratori .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu