joi, 12 ianuarie 2012

Daca se mai sare calul....

Se sare calul in tara asta.Se sare calul in bransa noastra.....rau de tot. Concurenta nu e acerba din punct de vedere calitativ ci din punct de vedere....imoral.Care e mai imoral decat celalalt,care patachina si-a facut implant si vine repede sa isi arate ``calitatile`` artistice,care e pus pe scandal mai a naibii...Astia fac emisiuni.LA care se uita lumea.Toata lumea comenteaza cat sunt de rahat dar tot ei stau nemiscati in fata televizoarelor hlizindu-se !! Iar si iar...pana cand ratingul realizat ``scoate ``pe piata o noua starleta.
Se sare calul in tara asta ....prostie,mitocanie ,ura,scandal ,curve,cancan-uri,razbel ca `` s-a scumpit GUCCI ,draga!`` etc.Vreau sa am si eu un canal de televiziune la care sa vad si eu ceva interesant,nemanjit cu noroi ,ceva din care sa invat ceva ....nu cum sa injur ( ca asta stiu deja!),nu cum sa ma acresc de viata ,ci cum sa traiesc intr-o normalitate de mult asteptata. SAu e normal sa fie asa?Stiu ca sunt idealista si sfarsesc prin a suferi ca lucrurile nu sunt clare si ....frumoase.
Asa ca -in lumea mea ideala am oferte de lucruri extraordinare la care sa ma uit,in lumea mea ideala nimeni nu arunca cu noroi ,in lumea mea ideala nimeni nu ia XAnax pentru simplul fapt ca nimeni nu e in pragul unei perpetue crize de nervi.
Daca se mai sare calul in tara asta imi rezerv dreptul sa trag un sut in dos primului jeg uman care imi iese in cale .....Daca se mai sare calul in tara asta o sa invat sa vorbesc cu pasarile ca sa nu mai fie nevoie sa privesc spre pamant ci spre cer.O sa sar si eu calul si o sa zic TOT ce am de zis ,fara sa mai imi fie frica ca ranesc in jurul meu...De ce as face-o?Mie mi se face ``bine``  fara umbre de regrete ...asa ca e randul meu....sa sar un cal MAREEEEEEEEEEEE.
Dupa care ,ma voi duce pe malul unei ape -nu ca sa ma sinucid -ci ca sa fac ceva ce nu am mai reusit de mult sa fac.....din cauza timpului (sau de fapt al lipsei mele de economie a propriului timp )
O sa pescuiesc.......cu un bat din rachita si o mana de mamaliga.O sa beau apa -de la robinet -
o sa mananc visine din copacul sadit de mine .o sa imi privesc familia  si o sa mai zic o data ,inainte de a arunca batul in apa:
Daca se mai sare calul IL IMPUSC!!!! nu e el de vina ,dar asa poate ca neavand principalul ``inculpat`` stapanul -adica noi,oamenii-nu o sa mai avem ce sari.
Aviz amatorilor care au cai!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu