joi, 3 februarie 2011

NU MAI VREAU!!!!!!

Nu mai vreau abuzuri,nu mai vreau ranchiuna,nu mai vreau ura,nu mai vreau probleme,nu mai vreau rea credinta,nu mai vreau invidie ,nu mai vreau prost gust,nu mai vreau batjocura,nu mai vreau tampiti ,nu mai vreau nimic.....Vreau in schimb bun simt,omenie,intelegere,armonie,empatie....Credeti ca am vreo sansa de a mai gasi asa ceva?Oriunde,doar un loc macar si nu mi-as pierde speranta.....PAna voi gasi acea oaza de normalitate probabil ca voi mai gasi de-alde de astia care ``pot si vor``!Dar ce dracu vor ,nu stiu...Poate pot si vor sa-i calce pe toti ``pe cap``,poate vor si pot sa -si dovedeasca lor ca vor si pot...nici nu conteaza ce!In asentimentul dumnealor si EU VREAU si cu siguranta si POT!!! Ce? Sa-i trimit la dracu ,de exemplu!!!!Sa ma duc eu la dracu ,poate ,ca sa nu-i mai vad.EU VREAU SI POT SA FIU OM!Si omul din mine urla cat il tin plamanii-NU MAI VREAU SI NU MAI POT!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu