joi, 24 februarie 2011

Despre iubire.......

Deunăzi am avut șansa să urmăresc „pe viu„ conferința lui Dan Puric -despre iubire.Aproape 3 ore de lecții de istorie,literatură,creștinism și artă.Toate având ca punct comun _IUBIREA.Acest eveniment a declanșat cu siguranță în toți cei prezenți sentimente contradictorii.În mine,una ,s-a întâmplat așa.Vorbea despre iubire ca și cum e singura rotiță a Universului care îl face să existe....Am înțeles -prin prisma expunerii sale-că e adevărat.Fugim ca nebunii să adunăm averi,faimă,uităm să trăim cu adevărat ,suntem sclavii propriilor dorințe mărunte,uităm că nu ne-am născut ca să muncim pânâ la epuizare,ca să mâncăm până crăpăm,să ne amărâm zilele unii altora....Fără să vrei ,după ce auzi spus cu voce tare secretele inimii fiecăruia dintre noi,realizezi că nu esți singur în caruselul ăsta nebunesc care a devenit viața noastră.Nu ești singur decât dacă îngădui să lași bucuriile vieții să treacă pe lângă tine.Da,știu ,suntem oameni ocupați,avem probleme arzătoare ce nu suferă amânare,etc....Eu m-am oprit o clipă.Și exact cum acum o săptămână ceream ajutorul divin și am primit semnul cerut ,la fel și acum am înțeles ceea ce trebuia poate să stiu de mult.Cu siguranța nu Dumnezeu dorește ca să imi fie greu și mie ca și altor miliarde de oameni,nu Dumnezeu nu mă iubește ci EU.Nu mă iubesc îndeajuns încât să spun AJUNGE!!!Poate voi găsi,cu ajutorul Său,într-o zi și tăria asta.Să spun PÂNĂ AICI!
Despre iubire?
”Dumnezeu este iubire....„

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu