sâmbătă, 18 iunie 2011

Drumuri noi

``A venit vacanţa ...cu trenul de Franţa!!!!``Parcă aşa era,nu ?Mergem la mare,la soare ,ne bronzăm ,facem planuri etc.
Schimbăm decorul ,serviciul,prietenii,mă rog- fiecare cum poate.Iarna e departe ,problemele se văd mai puţin când mergi cu prietenii la o bere!Sau , nu?
Drumuri noi ne aşteaptă pe toţi.Nu va fii mereu vară ,nu vom fii veşnic în concediu....Unde mergem......când revenim de unde suntem acum plecaţi? Ne hotărâm brusc să facem ceva nou.De exemplu să ne schimbăm serviciul.Asta dacă cumva mai avem serviciu.Dacă nu e ,nici o problemă , nu am văzut pe nimeni să moară de foame......încă.Dacă problema e rezolvată  trecem la următoarea-schimbăm ceva în casă.Patul,un dulap,zugrăveala ,sau.....soţul (hi,hi,hi).Ceva trebuie schimbat,nu că ar fii nevoie, dar intrăm iar în  febră .Hai să facem ceva!!!! Bine ,bine ,dar ce ?  Nu ştiu ,mai vedem ,mai căutăm....
Şi dacă şi asta am rezolvat-o,trecem la prieteni.Cu aceştia terminăm repede.Nu de alta dar nu sunt foarte mulţi cei pe care îi considerăm prieteni şi nu amici.Ce facem cu ei ?Îi trecem pe`` lista lui Schindler`` şi îi salvăm ? Sau ne facem alţii noi ? Şi pe cei vechi îi trimitem la reciclare urmând ca atunci când vor încheia procesul să îi reprimim ? În cercul nostru ,cum unde ?Sau mai bine în loc să facem asta ne dăm  2 perechi de palme uitându-ne în oglindă şi poate vedem că nici noi nu suntem perfecţi ,nu suntem decât vechii prieteni ai cuiva ? Cei noi sunt bineprimiţi -atâta timp cât la baza prieteniei ce se naşte nu stau interese care nu au de a face cu prietenia ci  cu altceva..
Drumuri noi -pentru cei ce îşi doresc asta.
Eu mi-am ales drumul şi să fiu a naibii dacă  nu sunt mândră ca sunt încă pe el!!!!Serviciu ,casă ,prieteni -mai am încă.Nu suntem toţi cei care am început drumul ,unii au plecat ,unii s-au întors.unii au murit ,alţii au înviat . Constanta pe drumul meu e chiar drumul.......Nu mai schimb nimic .Îi las pe cei care încă îşi caută drumul să o facă .Drumuri noi-pe drumul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu