marți, 2 decembrie 2014

Final

Poate ar trebui să fiu mai directă....Poate ar trebui să fiu mai maleabilă....Poate ar trebui să fiu mai înțelegătoare...Poate....
NU vreau să fiu altfel ...poate doar mai tânără...poate doar mai înțeleaptă ,poate doar mai iertătoare..Nu pot trăi decât așa...cum mă știu doar câțiva oameni....aș putea să pretind că ,odată cu vârsta,am devenit mai bună,mai deșteaptă...dar nu ar fi adevărat.
Am devenit poate mai înțeleaptă (dar cu ce preț!) numai pentru a-mi da seama că sunt ALTFEL decât doreați voi să credeți...
Așa că , deși era clar de mult pt alții,acum a devenit clar și pt mine.......
Poate ar trebui să iert ( sau să fiu iertată pt ceva ce nu am făcut)...poate...
Acest ``poate`` își termină existența ACUM...Nu mai există ``poate`` ci doar ``AJUNGE``!
THE END

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu