duminică, 22 noiembrie 2009

COLINDUL MEU...PENTRU VOI,DE LA PRIETENI...

Ce mă îndeamnă să-mi reîntorc privirea către cei de lângă mine,cei pe care îi consider prieteni?Un lucru care pentru alţii poate părea minor dar pentru mine a însemnat enorm.Şi anume:o prietenă mi-a dat versuri ,un alt prieten m-a ajutat cu elaborarea piesei,un alt prieten mi-a dat câteva idei privind coloratura piesei ,toţi mi-au suportat nervii născuţi din neputinţa mea,la acel moment ,de a mă aduna şi a pune pe note ceea ce sufletul meu simţea.Când ,după zile de nervi,întrebări,neputinţă,dorinţă de a ieşi ceva nemaipomenit,am reuşit să mă adun si să finalizez proiectul muzical despre care vă vorbesc,a venit un moment în care un OM pe care îl cunosc de f. puţin timp m-a surprins cu un gest care pentru alţii poate părea minor dar pentru mine a schimbat f.multe dintr-un singur motiv:ceea ce a facut el nu i-a fost cerut de mine ,a facut-o PUR şi SIMPLU.Din PRIETENIE,si pentru că am ONOAREA să mă considere prietena lui şi a soţiei lui ,eu încă o dată spun din suflet- MULTUMESC,OVIDIU!!!!
Poate că vă veţi întreba ce a făcut atăt de special.Ei,bine clipul la piesa FLORI DE GHEAŢĂ,piesă pe care o puteţi asculta mai jos,e făcut de PRIETENUL meu OVIDIU.Şi de ce e aşa important___pentru că e primul meu clip solo.
Celor ce m-au ajutat să realizez această piesă le mulţumesc,iar VOUĂ,celor ce poate o veţi asculta v-o dedic!
Colindul meu....pentru voi
FLORI DE GHEAŢĂ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu