marți, 10 noiembrie 2009

Despre prieteni....

Despre prieteni pot spune multe.Un loc aparte în inima mea au avut întotdeauna prietenii.Fiind o fire volubilă și sociabilă am avut parte de mulți prieteni- sau așa mi-a placut să cred.
Prieten e acela care e langă tine si cand ți-e greu- sau mai ales atunci.Unui prieten poți sa-i spui orice fără teama de a fii judecat.Intr-un PRIETEN trebuie să știi că poți avea ÎNCREDERE!!!!Cred că asta ar fii,în ceea ce mă privește,definiția prietenului.Increderea este după părerea mea principalul lucru care stă la baza oricărei relații ,dar în special la baza unei prietenii adevărate.
Care ar fii rețeta unei astfel de relații nu pot să vă spun.Fiecare dintre noi are o anumită personalitate și de aceea pretenția unei rețete universal valabile mi se pare deplasată.
Ce pot impărtași din experiența proprie este însă că așa cum prietenii te susțin ,tot ei sunt capabili de cele mai dureroase Trădări.Sufletul este cu atât mai sfâșiat cu cât nu te-ai aștepta din partea unui prieten la astfel de trădari.Ce numesc eu trădare?!Intre prieteni nu este loc pentru fățărnicie!Ești sau nu ești prieten cu cineva.Nu poți fii prieten numai cand totul e in regulă ,dar să fii primul care ridici piatra împotriva prietenului tau!Asta inseamnă pur și simplu că te negi pe tine,cel de până atunci.
Eu sunt de părere că doar COMUNICAREA poate impiedica trădarea!De aceea vă sugerez -uitați-vă în jurul vostru cu atenție,și dacă aveți cel mai mic lucru de spus prietenilor voștrii spuneți-l cu toata inima,cu drag totuși,doar vă sunt prieteni!!!!
Daca le-ați greșit nu vă fie jenă să le cereți iertare.Dacă v-au greșit deschideți-vă sufletul si iertați.Doar vă sunt prieteni!!!
Prietenia adevărată poate dura zeci de ani,poate cât viața unui om.Dar în prezența trădarii se poate termina intr-o clipită!și ar fii păcat si foarte dureros.....
Prietenilor mei le cer clemența ,daca le-am greșit ,și îi IERT dacă m-au TRĂDAT!!!!
Doar suntem PRIETENI...........

2 comentarii:

  1. Ce pot zice decat amin? Cineva zicea sa facem apropelui ceea ce dorim ca si el sa ne faca..o sa fii respectat daca arati respect, o sa primesti doar daca daruiesti tu intai, o sa fii iubit daca iubesti tu intai si asa mai departe, sau o fi asa doar la modul ideal?Sa tratezi pe cel de langa tine asa cum ai dori tu sa fii tratat este simplu daca iei in consideratie acea Dragoste neconditionata ce vine de la Dumnezeu si care este un exemplu de urmat!Iti doresc toate cele bune si sa te bucuri de prieteni adevarati ..pe ei doar la nevoie ii cunosti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa te rogi...sa te uiti mai des in ochii copiilor..sa-i tii strans in brate...sa te resemnezi ..pentru ca adevarul doare.
    Aveti mila unul de altul.. mi-a urat soacra in a doua zi de casnicie...si dupa zece ani de greutati a tradat ...s-a impiedicat..o iert dar nu uit...

    RăspundețiȘtergere